torsdag, april 08, 2010

Det är skönt att komma ut på en skogspromenad men av sprit och musik blir man dubbelt så glad

Jag har glömt hur det är att vakna pigg. Undrar om någon i hela världen vet hur det är? Det skulle kanske vara någon rynkig bonde i något trött land, kanske Turkiet. Där tar de sig säkert tid att sova ordentligt...


Nej men faktiskt; jag har gått och lagt mig tio tre dagar i rad nu. I och för sig har jag ställt klocka på typ 07-08 varje morgon, men det borde väl för fan räcka? Alltså, tänk att vakna och: "Fan vilken härlig dag! Jag skulle inte kunna snooza ens om mitt liv hängde på det." Jävla skumt det skulle kännas.


Nu ska jag upp till skolan och arbeta med lite hemska grejer. I morgon kväll ska min gode vän Jesper C och hans band lira på SjukHUsfesten. Han säger att han har skrivit upp mig på nån lista så att jag kan gå före i kön. Vi får väl se hur det är med den saken, man vet aldrig med Jesper C. Jag ska i alla fall gå dit och chansa. Kanske kommer jag bli ganska full, kanske inte. Det vore bra om jag inte blev det för på lördag är det match med SS igen. Och nu ska jag sluta skriva dagbok, fy fan vad tråkigt det måste vara att läsa.


Lyssnade på den här nyss:




Inga kommentarer: