onsdag, mars 24, 2010

Angående jävla idioter

Hej!


Tänkte att det kunde vara trevligt att börja dagens inlägg med ett glatt utrop. Särskilt som det inte är speciellt mycket annat som är glatt just nu. Skola, haltvinställt påsklov, EN JÄVLA HELVETESHOSTA SOM ALDRIG VILL GE SIG... Och det finns mer where that came from (a.k.a. helvetet), det vill jag lova.


I går var det tillexempel nån gubbe som var en jäkla idiot i kommentatorsfältet på dt.se, jag fick lov att ilskna till och sitta jättelänge med att skriva svar till puckot. Och ändå är jag fortfarande sur. Den som myntade uttrycket "pärlor för svin" måste gjort så under ett försök till att föra en vettig onlinediskusion med en idiotisk dalmas.


Om jag, som kommentar till en artikel om mordet på Olof Palme, skriver "Lägg ner nu, det där hände för mer än 20 år sedan" kommer det troligtvis vara minst fem idioter som kommenterar min kommentar med "TYDLIGEN tyckr Marcus gehlin at det var rätt att Olof palme blev mördad!!!!!!!!!!!!". Sug på den dumheten ni! 

Inga kommentarer: