torsdag, mars 18, 2010

Ännu ett rekord i tidighet

Idag vaknade jag 0130, har fortfarande inte kunnat somna om. Jag låter som en trasig robot när jag andas.


Precis innan jag vaknade drömde jag att jag var med i ett tv-program som var en blandning mellan fuskbyggarna och draknästet. Jag hade uppfunnit en ramm som man kunde bygga på sitt hus, så att man kunde åka runt och ramma andra hus. Jag ville ha 3,5 miljoner av drakarna för att ta idéen till nästa nivå, och de var verkligen eld och lågor över mitt projekt. Tyvärr började jag hosta precis då så jag hann aldrig få ut husrammen på marknaden. Vi får se om jag kan somna imorgon kväll, så kanske jag kan få reda på hur det gick...


Annars är det inte mycket på g... Har kollat på Xena och Smallville på tv3, väntat på att hostan skall gå över. Snart ska jag väl börja käka frukost eller nåt. En totalt meningslös natt kommer sedan följas av en totalt meningslös dag: två nederlagstippade föreläsningar och en dryg handledning.


Svara mig nu på två frågor: Ser det proffsigt ut när jag använder så här mycket länkar? Varför är Integrerad FöretagsPlanering så ointressant?



Inga kommentarer: