söndag, mars 28, 2010

Nu ger jag snart upp

Sist undrade jag ju när fan hostan skulle sluta. Gissa om jag blev glatt överraskad när jag samma dag fick sova en hel natt utan hosta. Faktiskt slutade hostan nästan helt efter att jag hade skrivit det inlägget. Det har varit så jävla skönt att kunna sova ordentligt, utan att behöva vakna och ta en halvtimmeslång hostpaus varje natt.


Men helt plötsligt så är den tillbaka igen. Helt plötsligt vaknar jag på en genomblöt madrass och rasslar som en hel kedjefabrik. Och nu sitter jag här. Det är omöjligt att somna om så jag kan lika gärna plocka upp datorn. Vad har jag gjort för att förtjäna detta?


Jag kan lika gärna sluta hoppas på att få träna något alls det här halvåret. Det är kört. Finito! Jag köpte gymkort uppe på Mjärdevi precis innan jul, det har kommit jävligt väl till användning. Snacka om tvåtusen rätt ner i sjön.


Jag orkar inte vara sjuk längre. Vad ska jag göra?

Inga kommentarer: