måndag, mars 01, 2010

Justera justera justera, jag kan fan inget om siffror!

Marcus - Sjukdom: 1 - 0.


Fast ska man vara riktigt rättvis så bör de siffrorna justeras till ungefär 1 - 100. Ändock; idag är jag nästan frisk! Lite ont i öronen bara och lite snorig och lite slemspottande. Kanske lite feber också. När jag tänker efter bör siffrorna kanske justeras till 0 - 101... Men snart plockar jag mitt första poäng ska ni se, fan vad frisk jag ska bli!


Men det lär ju inte hända idag i alla fall. Nu ska jag upp på skolan och stressa med en ekonomisk analys av ett företag. Det är ungefär lika spännande och roligt som det låter.  En jävla tur att jag fyllde på mitt kaffekort med femti färska koppar förra veckan, det kommer att bli jävligt mycket Baljan den här veckan.


Nu måste jag gå ut med hunden, så jag lämnar er med en fråga: varför är integrerad företagsplanering så ointressant?

Inga kommentarer: