söndag, maj 18, 2008

Inga rena kalsonger...

Jag kom precis hem från en liten onykterhetsrunda. Det hela började på Henriks korridorsfest, under vilken jag helt plötsligt kom ihåg en väldigt rolig händelse.

Det var på gymnasiet. Vi var en fem-sex grabbar som satt i caféterian och snackade lite skit, och helt plötsligt kom vi in på kalsonger. Vi gick laget runt och visade vilka kalsonger vi hade på oss just den dagen, tills turen kom till Tobias. Han tvekade ett litet tag innan han sa: "jag hade inga rena kalsonger, så jag tog shorts", och visade upp ett par pumashorts.

Eftersom jag inte är helt nykter just nu så vet jag inte hur pass välskrivet det här inlägget blir, men jag hoppas ni förstår poängen. Han hade alltså shorts istället för kalsonger. Vädldigt kul faktiskt.

Inga kommentarer: