måndag, maj 05, 2008

Så till den milda grad brädad

Min blogg har som bekant ännu inte växt sig till den storlek som den egentligen förtjänar. Av någon anledning verkar folk inte riktigt hitta hit, utan läser istället andra bloggar. Tidigare har jag inte riktigt förstått varför, men nu på senare tid har det gått upp för mig att det finns så himla mycket bättre bloggar än denna.

Idag satt jag tillexempel och bara klickade runt lite på skärmen och helt plötsligt kom jag in på en riktig superblogg:

http://blogg.aftonbladet.se/8440/


Kvaliteten på inläggen är verkligen underbart hög och ibland lägger författaren upp hysteriskt roliga bilder. Något jag också noterat är att författaren använder tjock text för det mesta, varför jag också ska börja göra det (som ni kan se). Onthree är min nya bloggidol.

Inga kommentarer: