onsdag, januari 27, 2010

Fan vad underbart det är att vakna klockan sex

Min plan från i går kväll var ju att sova länge och åka och träna idag. Det sista jag tänkte innan jag somnade igår var: imorgon ska jag köra max på gymet alltså.


Så ni kan ju gissa vem som vaknar klockan 0600 med en jävla hosta. Jag har mått skitbra hela veckan men så helt plötsligt bara skiter det sig och jag ligger där igen, svettig, irriterad och hostande. Och då tänkte jag så här: nu jävlar är det allvar, idag ringer jag till sjukvårdsupplysningen.


Jag undrar vilken diagnos jag får. Den diagnos jag ställer på mig själv är: allergisk mot att vara frisk... Fan ta min jävla hosta!

3 kommentarer:

Herr och/eller Fru S sa...

Klockan 6 har man ju redan varit uppe en stund, till och med dom små har ju gått upp så dags. Jädrans sjusovare =)//Herr S

nintendotjejen sa...

Provat Echinacea? ;)Jag lyckades lägga till din blogg som en Widget - Lista. Men själva den där enkla, smutta favoritfunktionen tog de bort dom jävlarna.

Marcus Gehlin sa...

Widget-what?! Jag får ta och undersöka den saken...