onsdag, januari 13, 2010

Kam and get it

Jag funderar på att köpa en kam. Kanske kan jag ge ett lite mer seriöst första intryck om jag går kammad till skolan. Dessutom ser det ju coolt ut om man har med sig kammen, och ibland plockar upp den och kammar till sig lite. Som en backup liksom; om de inte direkt fattar att jag är cool när jag kommer där med kammat hår, då plockar jag upp kammen och visar de jävlarna.


Fatta om jag hade haft kammat hår idag på muntan. Direkt jag kom in så hade de sett att här har vi en som vet vad han sysslar med. Sen om jag skulle vara lite osäker på en fråga, då skulle jag bara kunna säga: "ah vänta ett tag bara, ska fixa frissan lite". Det skulle ge både betänketid och ett proffsigt intryck. Jag vill ju inte sitta där och se ut som en jäkla slusk, herregud!


Sen finns det ju massa annat coolt man kan göra med en kam. Till exempel så tror jag att man kan spela på den. Festens mittpunkt; den kamspelade trubaduren! Och om man verkligen kan sina grejer så kan man bryta loss nån tand från kammen och dyrka upp lås med. Och det, mina barn, kan vara mycket nyttigt om man planerar en framtida karriär som spion.

3 kommentarer:

DragonFaye sa...

*fnissar ihop i en hjälplös hög*Du är ju bara för kul. :DGrattis till tentan btw. :)

Marcus Gehlin sa...

Tack! Den var jag värd att klara.

DragonFaye sa...

Jo jag läste det. Hur i helsike orkar du? Nog för att jag snackar och läser engelska flytande men.. Uff.. Så mycket, så noga och i DET ämnet?Dessutom borde muntliga tentor banne mig förbjudas tycker jag.Jag var automatisk extra sjuk under hela skoltiden så fort det var muntliga presentationer. Mer eller mindre på riktigt faktiskt, då jag AVSKYR att tala inför mer än tre pers. Men ge mig något att skriva, då jävlar. :)Hmm. Hur i helsike tänkte jag när jag funderade på att ge mig in i politiken? Satans tur att jag drog mig ur inser jag nu. Kunde ju ha blivit en katastrof. :)