måndag, februari 19, 2007

Angående Intersports uselhet

Var nere på stan idag. Primärt för att gå till optikern på ett återbesök, men också för att köpa ett par nya inneskor då mina gamla har tappat sulan. I egenskap av domare på Campushallen så har jag 40%-rabatt på Nike- och Asics-skor, på Intersport i Gränden. Det har hänt att jag undrat varför rabatten endast gäller för skor av dessa två märken, men nu vet jag varför. Det finns inga Nike- eller Asics-skor på Intersport. Eller det kanske är att ta i, men de få skomodellerna som finns är så orimligt dyra att rabatten kan kvitta.

Hur som helst så knallade jag istället över till Stadium, och hittade där genast ett par fina Umbro-skor för bara 300 kronor. Då det efter köpet var en kvart kvar innan jag skulle vara hos optikern så gick jag ner på Intersport och gled runt med min Stadiumkasse. Hoppas de fattade vinken. Intersport är värdelöst!

6 kommentarer:

Ella sa...

Håller fullständigt med...tack & lov att det finns stadium här i stan...Kram Ella

Marie sa...

Så sant så sant....

ulrik sa...

dåligt sortiment på den butiken är inte övriga intersport butikers fel!!!! dålig lokal inköpare till butiken!

Intersportare sa...

Hej! Tråkigt att höra din besvikelse över Intersport, varje butik styr sitt sortiment nästan till 100% själva. Vilket då innebär att den Intersportbutiken du varit inne i finns det en lokal ägare som bestömmer sitt Indoorsortiment. Det känns väldigt tråkigt att din och kanske många fler i din omgivning,uppfattar att Intersport övarlag har ett dåligt utbud, så är inte fallet, Jag tycker att du kan prata med personalen i butiken som jag tror är väldigt tillmöttesgående ang Indoorsortimentet och påtalar detta istället för att personalen skall förstå vinken med en påse där det står Stadium på. Så får dom en chans att kanske förbättra sig. Mvh Intersportsäljare Syd.

Marcus Gehlin sa...

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha. Tack för ett gott skratt.

TopOfTheBlog sa...

Roligast var ju att du gick omkring med din Stadiumkasse därinne :D hahahha!