måndag, februari 26, 2007

En galen gala

Okej. Oscarsgalan var inte så galen, men ni måste erkänna att det var en fruktansvärt rolig ordlek. Ha ha, ibland får man till det!

Hur som helst så är vi tre tappra, jag och Frank och David, som har varit vakna hela natten och tittat på Oscarsgalan. Otroligt är att jag fortfarande är vaken och att jag har setat igenom en hel föreläsning i envariabelanalys 2 alldeles nyss. Cred ska dock ges till Frank och David som jag tror är kvar i skolan fortfarande medan jag mesar hem för att sova.


Samanfattningsvis så var "miljötemat" det sämsta på galan, och Starke Adolf i publiken det bästa. Jag vet att det är extremt tråkigt att skriva sådant som bara vi som var där fattar, men det är smällen ni får ta. Ni som inte var där.

1 kommentar:

Frank sa...

Du, jag kom precis hem från skolan, ska hålla ut ett tag till nu. Kl 19 passeras 24h-gränsen.