fredag, februari 09, 2007

Sveriges tråkigaste man

Jag vill bara få det sagt. Peter Magnusson är inte på något sätt rolig. Pyjamas som en gång i tiden gick på ZTV gjorde han ganska bra, men sedan dess har han varit så jävla outhärdlig. Jag förstår ärligt talat inte hur ett program som Hey Baberiba ens kan ha tittare. Jag mår illa bara av att tänka på skiten. Bara namnet, Hey Baberiba...


Jag ska nu, på rak arm, hitta på ett gäng namn vilka alla är i klass med Hey Baberiba:
Höksvans
Vattentass
Hjälmgas
Stuntfot

Såja. Nu är det bara att spela in ett avsnitt där jag gör parodi på kungafamiljen, och sen mata ut program efter program med exakt samma innehåll. Min framgång är gjord!

7 kommentarer:

mekmp sa...

Jag håller med dig Hey barberiba eller vad det nu heter är det löjligaste jag någonsin har sett mår skit dåligt om jag tittar på det i nån minut bara. Sen är jag vä l oxå en av dem som tycker att man skämtar inte så om kunga familjen som de har gjort , tycker det är att gå lite väl långt. Skönt att det är fritt från det töntiga programmet nu och man kan ju hoppas att det läggs ner och aldrig kommer tillbka , va glad jag skulle bli.M*

Sofie och Fia sa...

Fan, missade magnussons program idag. Hade gärna sett det för att kunna göra en värdig analys och utvärdering men men... måste påpeka att vissa sketcher i hey baberiba ändå är fullständigt lysande medans mycket är rena skräpet. Apropå ingenting, du var inte på hultsfred i somras? du liknar nån därifrån eller är jag bara väldigt trött? Skål!

Peter sa...

Situation Magnusson sög. Håller med fullt. Hade faktiskt höga förväntningar på skiten men besvikelsen var total!

Strebern sa...

Att ens kritisera Hey Baberiba är lågt, ett sånt program måste tas för vad det är. Just massproducerad helgunderhållning med inte allt för orginell eller begåvad manusförfattare.Så, kritisera något som är värt att kritisera! Hmm, var inte du på Roskilde sommare 97? Du är väldigt lik någon där tror jag...eller är jag bara dum?Skepp

Göran Olsson sa...

Du är fullt medveten om att namnet måste komma från Friden Kilowatt & Rivaler Med Burkens stora hitlåt "Hey Baberiba" va?Magnusson är bra på leka med röster och dialekter

Sebastian sa...

Gehlin du har helt fel...Peter Magnusson e inte världens tråkigaste man, det e du som e!Du e en sorglig figur som går med byxorna så du visar halva rumpan...skärpning! Hoppas du kan acceptera dessa önskningar!

Marcus Gehlin sa...

Strebern: Jag tror vi sågs där. Det var du som var som var jättedålig på stavhopp va?