måndag, februari 12, 2007

Whiskeyskåp, gardiner och mikrovågsugn

Pappa kom som sagt ner och hälsade på igår. Han hade med sig diverse trevliga presenter och nödvändiga saker. Min födelsedagspresent från farmor och farfar hade han med sig, en mikrovågsugn. Den behövde jag jättemycket, så tack så mycket farmor och farfar.

Vi fixade också till lägenheten lite. Bland annat satte vi upp gardiner (!), och så fick jag upp en del prydnader på väggarna. Bland annat det här whiskeyskåpet som pappa har gjort själv, och som jag är extra glad för.


Tack!

3 kommentarer:

peter gehlin sa...

MackaTack för en trevlig helg..var trevligt att se hur du hade det. Ja skåpet blev bra...kramBIG

Ida sa...

Åh, nu ska det allt bli spännande att komma ner och titta!

Jenny i Ryd sa...

Jag bor också i Ryd! Vi gillar ekonomer. Kom till oss på förfest.