torsdag, februari 22, 2007

Efterlysningen

På en lyktstolpe alldeles nedanför märkesbacken satt en efterlysning:

"Kvinna sökes! Vi flörtade på Coop Nära i Valla måndagen den 12/2. Klockan var runt 12.00. Du bar på ett kamerastativ och köpte en jäkla massa rulltårtor. Du hade en mössa med långa röda tofsar och röda fluffiga byxor.

Hör av dig till coopsnubben@lycos.com!"


Klart jag måste hjälpa till med efterlysningen. Är det du som är Cooptjejen? Hör då genast av dig till Coopsnubben.



En bild på efterlysningen kan ses på denna länken. Ursäkta för de usla bilderna, ni får använda hjärnan lite för att få ihop texten.

6 kommentarer:

Vendettanbettan sa...

Gulligt säger jag, men tyvärr jag är inte Coopkvinnan:)

Missbeauty sa...

Varför kan ingen falla så för mig? :(

Emma sa...

Det var jag.

Sofia sa...

det var det underbaraste, finaste, sorgligaste och mest patetiska jag sett på länge. vart gömmer sig alla dessa underbara människor som söker kontakt på coop?...aha! på coop kanske...

Emy sa...

Hoppas att han hittar sin kvinna. Snällt av dig Marcus att medverka till kärleken på detta sätt. You go man!

Emy sa...

Jag förstod inte riktigt grejen med hembiträdet Marcus? Är det det försvunna kvinnan eller mannen som letar efter sin själsfrände? Eller var det bara en fin bild? =)