måndag, februari 05, 2007

En glad och en tråkig överraskning

Fick just precis en glad överraskning. Jag trodde att glassen jag hade kvar i kylen bara hade vanlig vaniljsmak, men när jag tog fram den så var det kola & kanel. Så nu ska jag mysa till det med kola och kanel innan jag går och lägger mig.


Just när jag satte mig framför tvn så fick jag dock en dålig överraskning, reklaen för Idol 2006-DVDn visades på tv. Jag kan tänka mig hur det såg ut när de klippte ihop den reklamen:

Tråkig reklamihopklippare 1: Hmm, vi måste ha en riktigt rolig sekvens med i reklamen.
Tråkig reklamihopklippare 2: Jag vet! Vi tar det där tillfället när den där flintskalliga jurykillen säger att de söker idol 2006 och inte rikspucko 2006.
Tråkig reklamihopklippare 1: Ja! Det är jätteroligt! Jag fattar inte var de får allt ifrån.
Tråkig reklamihopklippare 2: Nej jag vet! Den där juryn är helt hysterisk.

1 kommentar:

Ida sa...

Dom är ju roliga... Klabbe svamlar och svartling gillar bara tjejer!