söndag, februari 17, 2008

Den fulla dansken

Som sagt var temat på gårdagens kalas idrottsprofiler. Jag hade klätt ut mig till en av de allra största inom svensk fotboll under 2000-talet, den galna dansken som sprang in och slog efter domaren i DanmarkSverige-matchen. Det är inte många som helt på egen hand har lyckats avgöra en EM-kvalmatch.

Så här såg han ut när det begav sig.

Och såhär såg jag ut när det begav sig.

Mamma hjälpte mig att sy tröjan och jag målade på allt som behövdes. Speciellt stolt är jag över Danska Fotbollsförbundets logga där på bröstet. Jag stoppade tröjan med handdukar men som ni ser lyckades jag ändå inte riktigt komma upp i hans viktklass. I övrigt tycker jag att det var en jävligt bra maskeradkostym.

4 kommentarer:

Aa sa...

Kom du upp i hans alkoholnivå på 15-20 öl då??

syrran sa...

hahahahah fyfan va kul. Jag var nog ganska dragen igår för jag tyckte du såg lite större ut än vanligt, men fattade aldrig det där med handdukarna. hahahha.

Jessica Ström sa...

haha skitbra kostym jue!!! Men som sagt inte riktigt rätt viktklass..men de får man väl ta;)lär väl köra samma fråga som Aa; Kom du upp i hans alkoholnivå??

Marcus Gehlin sa...

Här kommer mitt svar (nu blir nog mamma nöjd): Nej, det gjorde jag inte.