måndag, februari 11, 2008

Om jag hade ett våldtäktsnamn

Jag tycker pressen hittar på så roliga namn åt alla våldtäktsmän, så jag känner mig lite sugen på att spekulera i vad mitt våldtäktsnamn skulle bli. Det kan ju inte bli mp3-mannen eller fickmannen för sådana män finns ju redan. Det kanske skulle bli 90 kilos-mannen eftersom jag väger nittio kilo. Eller kanske Pojkmannen eftersom jag ser rätt pojkaktig ut. Eller kanske skulle det bli Vattumannen eftersom jag är vattuman. Helst skulle jag dock vilja att det blev Snyggmannen, eftersom jag är rätt så snygg. Vad tror ni om det?

5 kommentarer:

Ru* sa...

"Lilltäckarn" passar ju dig *S*Fast det gör snyggmannen med! =0)

Andersson sa...

Mp3-mannen är faktiskt ett ökennamn som iaf jag skrattar åt!Om du färgar håret rött blir du lite lik Ron Weasley, så varför inte The Wizard?

Marcus Gehlin sa...

Alltså, det måste ju vara något med "mannen", annars fattar man inte att det är en våldtäktsman det handlar om. Skulle väl bli Ron-mannen isf...

Fredrik sa...

Bloggmannen, såklart! Eftersom du i efterhand bloggar om dina "erövringar"!

Marcus Gehlin sa...

De skulle nog kalla mig Dum-mannen i så fall, eftersom jag skulle åka fast rätt jävla snart...