torsdag, februari 21, 2008

Gratis vin på Harrys

Jag kom precis hem från Harrys, där jag har druckit säkert fem glas vin helt gratis. Anledningen var att jag var inbjuden av Telia och därmed kunde komma in före alla andra. Eftersom jag vet med mig att jag kan vara ganska blyg ibland så hade jag bjudit med Malin, som är ungefär den mest sociala människa jag känner. Min plan funkade rätt bra. När jag inte pratade så fyllde Malin gladerligen i med diverse chit-chat om helt meninslösa saker. Hur som helst så är jag kanske inte i mitt allra nyktraste tillstånd just precis nu, så ni får läsa förbi alla grammatiska fel, men imorgon kommer jag skriva mer om det här Telia-äventyret. Hittills är jag dock ganska imponerad av vad Telia har att komma med och imorgon ska jag försöka lägga upp en bild på Malin när hon kramar om Patrik Isaksson.

Tess från Alcazar, Patrik Isaksson och Malin.

2 kommentarer:

listoplisto sa...

Gratis vin är aldrig fel, jag hoppas LG är på lika bra bjudhumör när han kommer till Kiruna ;-)

Marcus Gehlin sa...

Med största säkerhet kommer han att vara det. Han verkar trivas som fisken i vattnet:)