måndag, februari 11, 2008

Först till kvarn - telia bjuder!

När jag var på den där bloggträffen fick jag en påse med ett gäng konstiga grejer. Bland annat fick jag en skiva med Fronda, ett gäng singlar med dåliga artister, ett lipsyl som smakar äckligt och en konstig mojäng full med lysdioder som kunde blinka i massa olika färger. Hur som helst så fick jag också fem gratis låtar från www.telia.se/musik, men eftersom jag tar för givet att de nedladdningsbara låtarna där ligger i ett intervall mellan Velvet och Timbaland så tänker jag inte använda dessa gratis nedladdningar.

Denna koden skall du ange i kassan för att slippa betala för fem låtar:
CBRGD6FVCNZZG

Först till kvarn!

2 kommentarer:

LG Wallmark sa...

Hej, well ser att du inte är direkt impad av vår första kontakt ;-) Hoppas på mer framgång när vi ses i Lkg nästa vecka. Mobilt bredband och annat kul kanske är av mer intresse...? Hör av dig, LG (0705-210690)

Marcus Gehlin sa...

Ha ha. Naa, vi kan se det som att min musiksmak inte matchar er speciellt väl.