lördag, februari 09, 2008

Michael Michailoff

Jag är ärligt talat inte speciellt intresserad av Melodifestivalen, varför jag blev rätt överraskad när jag blev inbjuden till Telias bloggträff med just Melodifestivalen som tema. Dock hade det viss effekt. Det kommer säkerligen vara roligare att titta på första deltävlingen ikväll när man har träffat några artister som skall vara med.

Ikväll kommer jag ringa och rösta på Michael Michailoff, som är en riktigt trevlig prick. Han verkade inte ha större koll på årets startfält än vad jag har och trodde faktiskt att jag skulle ställa upp i melodifestivalen. Faktum är att jag antagligen ser ut som en schlagerstjärna för det var fler som trodde att jag hade ett bidrag med i tävlingen. En medelålders teliaarbetare var där för att jaga autografer åt sin dotter - och ville då givetvis ha min också. Jag påpekade dock att jag sjunger riktigt jävla illa, så ännu har jag inte skrivit min första autograf.

2 kommentarer:

Tina sa...

Röstar också på Michael Michailoff ikväll.

Ru* sa...

Titta gärna in på min blogg! Jag tyckte att han var skitduktig, men låten???