tisdag, mars 04, 2008

Ännu en förlust

Idag gick StockholmSkavsta ännu en gång på pumpen och jag, som efter gårdagens finfina insats trodde att jag även idag skulle lira bra, spelade helt värdelöst. Jag tror fan jag slog bort fler passningar än vad jag lyckades med. Problemet var inte att jag inte visste var jag skulle slå dem, och det var heller inte något fel på klubban så dagens totala botteninsats kan endast tillskrivas min för dagen totala brist på teknik.

Ett ljus i förlustmörkret var dock att jag lyckades sikta in ett snyggt mål. Det händer allt mer sällan att jag lyckas med det, men när man träffar precis där man siktar och det blir mål så känner man sig fan bäst i världen. Jag vet att jag tidigare skrivit att jag kanske ska börja spela innebandy igen, men efter kvällens plattmatch har de tankarna flugit söderut över sommaren. Vi får se hur det blir till hösten...

Inga kommentarer: