lördag, mars 08, 2008

Senaste nytt från idag

Idag har det hänt mycket roligt! När jag kom från tentan mötte jag tillexempel ett vilset pizzabud som ville ha vägbeskrivning till C-huset - på engelska. Jag förklarade rätt bra tyckte jag, men det var tur att han inte litade på mig för då hade han kört helt galet. Jag fick istället åka med i bilen och guida honom hela vägen fram. Nu luktar mina mjukisbyxor helt pizzigt i rumpan.

Inte nog med det! När jag nu på kvällen var på väg hem från Mattis så stötte jag på en italienare. Jag skulle precis ta hissen upp när han kom springande in och helt själviskt bara tryckte på sin våning utan att fråga mig vart jag skulle. Han skulle dessutom bara upp till tvåan, och vem fan åker hiss två trappor upp? Lata jävla italienare (röker som borstbindare gör de också, precis som fransmän). Hur som helst så tröck han alltså på våning två och sen vände han sig bort från mig och började klia sig på pungen. Herregud liksom. I den allra tightasta av tighta situationer så ställer han sig och börjar möblera om i de nedre regionerna. Kunde det inte ha väntat några sekunder liksom? Äckliga italienare!

Nu vet ni i alla fall det att jag inte gillar lata italienare och att om ni talar engelska och spelar dumma så hoppar jag gärna in i er bil. Det kanske kommer bli min död någon dag, någon av de två egenheterna...

3 kommentarer:

Martin sa...

Shoo!Jag aker hem imorgon, om du nagonsin foljde mig och gillade mitt lilla arbete.Sa meddelar jag att det borjar igen.Kram pa dig!

Ida sa...

Det är tusan inte bara italienare som kliar sig down there tycker jag. Rätt var det är ser man killar/män med handen i byxorna, mitt på stan och allt. fy!

Marcus Gehlin sa...

Mig du pratar om? Haha. Man kan göra det om ingen ser...