söndag, mars 02, 2008

Stört trött med sjukt mycket att göra

Anledningen till att jag kom hem igår var att jag hade varit i Uppsala och varit funktionär på GHC. Vi jobbade rätt hårt där borta, och dessutom orkade jag inte ta med mig något att sova på så jag fick sova så gott som direkt på golvet. Trots de nyss sovna tio timmarna är jag fortfarande helt sjukt trött, och idag har jag tyvärr massor att göra.

Helst skulle jag redan ha börjat plugga statistik, men det får bli senare. Jag hade också tänkt att gå ut och leta efter min cykel, som jag och Ida slarvade bort i torsdags när vi var ute. Antagligen är det så att vi har ställt den på något "smart" ställe, men just nu har jag ingen aning om var. Kommer det till att jag måste spendera resten av dagen med att laga Nakamuran, då går jag fan i taket. I övrigt så ska jag spela en studentseriematch i innebandy, städa, diska, programmera och handla. Bara att sätta fart.

Inga kommentarer: