tisdag, mars 11, 2008

Den här bloggen suger

Egentligen borde jag sluta blogga, det är knappt nån som bryr sig om vad jag skriver i alla fall. Det känns som ett hån att min blogg bara har cirka sjuhundra besökare i veckan medan bortskämda småsnärtor sitter med flera tusen besökare om dagen. Ärligt talat är det nästan pinsamt att överhuvudtaget ha en blogg i Sverige. Jag skäms, hör ni det? Jag skäms! Fy fan för det här landet...

Jag avslutar med några idolbilder på landets bloggelit:



Ha ha. Nu var jag lite busig och la in en bild på en tjej som faktiskt inte har en blogg. Kan ni gissa vem det är? Inte? Det är tjejen på den sista bilden. Eller vänta nu... Är det samma tjej på andra, tredje och sista bilden? Fan vad svårt det här blev.

5 kommentarer:

sara sa...

du får inte sluta blogga! jag är en av dina trogna läsare :D

nintendotjejen sa...

Det är inte kvantiteten på läsarna utan kvaliteten som räknas! *sträcker på sig*

Marcus Gehlin sa...

Väl talat. Skönt att du läser i alla fall:)

Sanne sa...

Tss! (kom inte på nåt bättre att skriva!)

Emy sa...

Well Marcus, din blogg är i alla fall betydligt mycket mer underhållande än Blondinbella & Co. Same shit different name är allt jag har att säga. Och titta, jag är nästan en av dom! Haha.