onsdag, mars 05, 2008

Jag hoppas att Poodles plan störtar

Nu undrar ni säkert hur jag kan vara så otroligt känslolös att jag önskar döden åt The Poodles, men vad ni inte vet är att jag inte gör det. Jag önskar bara att de hoppar på ett flygplan, flyger mot Asien, störtar i Tibet och blir kvar där. Vad mig anbelangar får de gärna ha det hur bra som helst där borta* så länge som de inte reser tillbaka till Sverige. De kan bo i något sånt där trevligt kloster i en grön dal mellan bergen och bara meditera, beta gräs och dricka kristallklart källvatten.


*Dock skulle jag inte bli ledsen om en Yeti trampade ihjäl Kicken så han dog...

6 kommentarer:

Jag sa...

Jasså varför då?

Marcus Gehlin sa...

Måste jag verkligen förklara det? Det förvånar mig att de inte redan är landsförvisade.

Jag sa...

Ja ok men deras familjer då? Tror inte att min sons kompis skulle tycka att det var så roligt att hennes pappa blev landsförvisad. är det för att dom har en musikkarriär och inte du?

Marcus Gehlin sa...

Nej. Det är för att du är dum.

Mrs Mulatt sa...

De får inte glömma att ta med sig E-type på resan!

Anonym sa...

Va fan skona alla andra länder ifrån E-type ! :D